
Profil kompanije
Mon Perin d.d., sa sjedištem u Balama, osnovano je 2005. g. s jedinstvenim modelom upravljanja. Društvo je utemeljeno na sudioničkom i održivom poduzetništvu s ciljem valorizacije prirodnih i kulturnih ljepota lokalnog kraja. Mon Perin je 2019. godine iz društva s ograničenom odgovornošću postao dioničko društvo, a 2022. godine dionice društva uvrštene su na Zagrebačku burzu. Danas društvo broji više od 1000 dioničara, među kojima od prvog dana nalazimo stanovnike općine Bale-Valle i prijatelje Bala, a danas i institucionalne investitore i ostale male ulagače koje su prepoznale projekat.
Glavna djelatnost tvrtke je pružanje usluga smještaja u segmentu odmorišnog turizma, a portfelj Mon Perina čine 3 objekta: Camping Resort Mon Perin te vile za odmor Design Villa Noble with Spa i Luxury Town House Corto Bechera smještene u Balama. Ukupni smještajni kapacitet je 2.800 gostiju, a smještajne jedinice čine 500 parcela za kampere i kamp kućice, 211 mobilnih kućica, 36 luksuznih glamping vila i 2 luksuzne vile u Balama. Diversificirani portfelj smještajnih jedinica omogućava privlačenje različitih segmenata gostiju, od obitelji s djecom do gostiju koji traže jedinstveni doživljaj i visoku razinu usluge u autentičnom istarskom ambijentu. Društvo ostvaruje preko 330.000 noćenja i 14 milijuna € poslovnih prihoda.
Mon Perin želi biti prepoznat kao društvo koje postavlja nove standarde u kamping turizmu i kao pokretač promjena zato kontinuirano ulaže u poboljšanje kvalitete smještajnih jedinica, proširivanje i unaprjeđenje ponude kampa te u inovacije. Inovativnost je jedna od važnih vrijednosti Mon Perina, što potvrđuju i dva priznanja za najinovativniji kamp u Hrvatskoj: 2019. dobiveno je priznanje za izgradnju inovativnog koncepta edukacijsko-rekreativnog sadržaja 'Paleo Water Park', a zatim 2024. godine za izgradnju prvog wellness & spa centra u sklopu kampa u Hrvatskoj.
Dugoročna strategija društva usmjerena je na razvoju cjelogodišnjeg poslovanja Camping Resorta, s naglaskom na luksuzni boravak, čime bi se osiguralo povećanje stalnog broja zaposlenih djelatnika, dodatno unaprijedila kvaliteta usluge te povećali prihodi.

Razlozi i ciljevi za uvrštenje na burzu
Mon Perin je osnovan krajem 2005. godine kao društvo sa ograničenom odgovornošću od strane preko 700 članova, s jedinstvenim modelom upravljanja, uz naglasak na održivost i razvoj naše lokalne zajednice.
Prilikom samog osnivanja Društva stavljen je naglasak na jedan od krajnjih ciljeva, a to je bilo uvrštenje dionica na Zagrebačkoj burzi. Temeljna načela poslovanja Mon Perina, od transparentnosti do održivosti, su načela koje promovira i Zagrebačka burza, te uz razne benefite koje listanje donosi to je bio prirodan slijed događaja.
S obzirom na veliki broj dioničara Društva i prije same kotacije, izlaskom na burzu značajno se olakšao postupak kupoprodaje dionica, povećana je likvidnost te osigurano je transparentnije utvrđivanje cijene dionica i smanjenje transakcijskih troškova.
Prisutnost na Burzi značajno utječe na prepoznatljivost i vidljivost Društva, koje je jedno od najboljih i najinovativnijih turističkih društava u Hrvatskoj, što u konačnici poboljšava imidž Društva prema široj zajednici.
Dodatno se povećala transparentnost poslovanja, podložan si strožim regulatornim okvirima i standardima izvješćivanja, što omogućuje i osigurava učinkovito I kvalitetno korporativno upravljanje Društvom.
Uvrštenje je privuklo nove dioničare, institucionalne investitore i širi krug malih ulagača, a u konačnici, preko Burze, olakšan je pristup dodatnom kapitalu u slučaju potrebe za ulaganjem u daljnju modernizaciju i razvoj poslovanja, te u poboljšanju usluga i sadržaja za goste.

Održivost
Od samog početka, održivost je jedna od glavnih stavki poslovanja društva. Jedinstveni model upravljanja, osim što se temelji na posebnoj strukturi vlasništva, temelji se na ulaganju u lokalnu zajednicu, mlade i zapošljavanje lokalnog stanovništva. Mon Perin pridaje važnost harmoniji čovjeka s prirodom te se tim vrijednostima vodi prilikom donošenja poslovnih odluka.
Ekološka odgovornost društva temelji se na pridržavanju standarda zaštite okoliša, što uključuje aktivno smanjenje potrošnje resursa poput vode i energije. Koriste se obnovljivi izvori energije putem solarnih panela, a pročišćavanjem otpadnih voda navodnjavaju se u cijelosti zelene površine u sklopu kampa. U kampu je implementirana ekološka rasvjeta koja čuva prirodne cikluse faune, a otpad se sustavno prikuplja i selektira. Kroz širenje mreže punionica i besplatno ustupanje električnih vozila gostima potiče se elektro mobilnost gostiju. Pažljivim planiranjem smještajnih kapaciteta smanjuje se prostorno opterećenje. Mon Perin je pokrenuo revitalizaciju lokalnih oranica tako da se na području uzgaja organsko, lokalno voće i povrće koje se besplatno dijeli svojim gostima te se koristi u restoranima unutar kampa.
Segment društvene odgovornosti fokusira se na sve dionike poslovanja, zaposlenike, korisnike, dioničare, lokalnu zajednicu i partnere. Posebnu pažnju društvo pridaje lokalnoj zajednici, tako društvo vodi računa o zapošljavanju lokalnog stanovništva, financira besplatne vrtiće za sve stanovnike Bala, osigurava besplatni topli obrok za svu djecu u osnovnoj školi, sufinancira dodatak za novorođenčad te pomaže i sufinancira Udrugu umirovljenika Bale. Dodatno Društvo sudjeluje u sufinanciranju kulturnih i zabavnih događaja na području Općine i organizira besplatni prijevoz turističkim vlakićem iz Bala do kampa, kako za goste tako i za stanovnike Bala.
Internet stranice izdavatelja