Profil kompanije
Posljednjih godina Arena Hospitality Group uspješno se transformirala iz hrvatske turističke kompanije usmjerene na odmorišni turizam u međunarodnu vrlo diverzificiranu hotelsku grupu. Tvrtka je trenutno aktivna u pet zemalja i snažno je prisutna u europskim glavnim gradovima i na atraktivnim turističkim lokacijama. Djeluje u različitim tržišnim segmentima u hotelskoj industriji, od turističkih naselja i kampova, „glamping“ proizvoda sve do luksuznih hotela, skijališta te premium lifestyle hotela.
Naš portfelj pod upravljanjem obuhvaća 29 objekata - s preko 10.000 smještajnih jedinica - i proteže se od Berlina do Kölna, od Budimpešte do Beograda i Nassfelda te od Zagreba do Pule, što Arenu čini jednom od najprogresivnijih međunarodnih hotelskih hompanija koje posluju u Hrvatskoj.
Arhitektura brenda „Arena“ uključuje:
Razlozi i ciljevi za uvrštenje na burzu
Uvrštenje naših dionica na Zagrebačku burzu bila je značajna prekretnica za Arenu jer je Grupi omogućilo pristup široj i diverzificiranoj bazi ulagača, te podržalo aktivnosti prikupljanja sredstava za daljnja ulaganja.
Naše javno uvrštenje omogućuje nam da iskoristimo sve veći interes i potražnju za hotelskim sektorom u Hrvatskoj i regiji, kao i da privučemo više institucionalnih i malih ulagača koji dijele našu viziju i vrijednosti održivog rasta. Naše uvrštenje pomoglo je poboljšati likvidnost i vidljivost na tržištu, a također nam je omogućilo veću fleksibilnost i transparentnost u poslovanju.
Novi kapital prikupljen posljednjih godina omogućio nam je daljnje poboljšanje i repozicioniranje našeg portfelja i osiguralo nove atraktivne objekte u europskim glavnim gradovima. Predani smo daljnjoj optimizaciji i rastu Grupe, stvarajući vrijednost za sve naše dionike, uključujući investitore. Uvjereni smo da će nam uvrštenje naših dionica na Zagrebačku burzu pomoći u stvaranju dugoročne vrijednosti za naše dioničare, goste, članove tima i partnere te pridonijeti razvoju hrvatskog gospodarstva i turizma.
Održivost
Dok jačamo i širimo naš portfelj, znamo da je uspjeh našeg poslovanja povezan sa sposobnošću da se mijenjamo, razvijamo i rastemo na održiv način. Prepoznajemo važnost brige o našim ljudima, lokalnim zajednicama i našem planetu.
- Ekološki: Uključuju našu potrošnju prirodnih resursa, utjecaj na okoliš te kako upravljamo povezanim rizicima vezanih za okoliš. Budući da rizik za okoliš može imati vrlo velik utjecaj na turistički sektor u cjelini, Društvo je posvećeno svojim klimatskim ciljevima.
- Društveni: Odnosi se na to kako održavamo odnose sa radnom snagom, dobavljačima, kupcima i zajednicama u kojima poslujemo te kakav utjecaj imamo na ljude u svakoj fazi lanca vrijednosti i opskrbe
- Upravljanje: Odnosi se na vodstvo Društva, nagrađivanjem rukovoditelja, korupcijom, revizijama, internim kontrolama i pravima svih dionika poslovanja
- Postizanje nulte stope emisije ugljika do 2040. godine
- Kontinuirano postepeno smanjenje emisije ugljika
- Smanjiti potrošnju energije uvođenjem vlastite opskrbe električne energije, odnosno proizvodnjom fotonaponske energije te preusmjeravanje na obnovljive izvore električne energije gdje god je to moguće s ciljem nabavljanja 100% elektične energije proizvedene iz obnovljivih izvora
- Smanjiti količine otpada
- Postizanje nulte stope otpada na odlagalištima mješovitog otpada
- U potpunosti ukloniti jednokratnu plastiku gdje god je to moguće, uz postepeno smanjenje jednokratne plastike
- Smanjiti potrošnju vode
- Očuvanje bioraznolikosti u objektima kojima upravljamo u Republici Hrvatskoj
- Visoku stopu zadovoljstva zaposlenika, koja se mjeri godišnjom anketom na razini cijele Grupe
- Zastupljenost žena na svim organizacijskim razinama
- Usavršavanje i razvoj zaposlenika povećanjem broja sati obuke po zaposleniku
- Udvostručiti ulaganja u inicijative unutar zajednice, s ciljem promicanja lokalne kulture i arhitektonske baštine, utjecaja Društva u lokalnim zajednicama, doprinosa infrastrukturi, nudeći obuku i mogućnost usvajanja vještina za razvoj i povećanje zapošljavanja lokalnog stanovništva, uključujući i mlade
- U ESG provjeru usklađenosti uključiti i dobavljače Društva te provoditi postupke dubinske analize poslovanja za sve dobavljače
- Usvojiti Europski standard održivosti CSRD
- Osigurati obuku o borbi protiv korupcije i primanja mita svim zaposlenicima
- Daljnje unaprijeđenje Programa etičkih poslovnih praksi
Internet stranice izdavatelja