Turizam: Arena Hospitality Group d.d.

Profil kompanije

Posljednjih godina Arena Hospitality Group uspješno se transformirala iz hrvatske turističke kompanije usmjerene na odmorišni turizam u međunarodnu vrlo diverzificiranu hotelsku grupu. Tvrtka je trenutno aktivna u pet zemalja i snažno je prisutna u europskim glavnim gradovima i na atraktivnim turističkim lokacijama. Djeluje u različitim tržišnim segmentima u hotelskoj industriji, od turističkih naselja i kampova, „glamping“ proizvoda sve do luksuznih hotela, skijališta te premium lifestyle hotela.


Naš portfelj pod upravljanjem obuhvaća 29 objekata  - s preko 10.000 smještajnih jedinica - i proteže se od Berlina do Kölna, od Budimpešte do Beograda i Nassfelda te od Zagreba do Pule, što Arenu čini jednom od najprogresivnijih međunarodnih hotelskih hompanija koje posluju u Hrvatskoj.

Kako bismo osigurali postizanje optimalnih rezultata u svim objektima, Arena koristi nekoliko komercijalnih brendova u svom vlasništvu, kao i nekoliko pouzdanih i priznatih brendova poput TUI Blue te, u sklopu ekskluzivne licence, nekoliko brendova Radisson Hotel Group-e.
 

Arhitektura brenda „Arena“ uključuje:

- Radisson Collection - brend za luksuzne hotele, pod kojim posluje Grand Hotel Brioni u Puli, kao Radisson Collection Hotel, 
- art’otel - kolekcija luksuznih lifestyle hotela u Berlinu, Kölnu i Zagrebu,
- Park Plaza - nagrađivani brend hotela visoke i više kategorije, pod kojim posluje u nekoliko objekata u Berlinu, Nürnbergu, Puli i Medulinu,
- Radisson RED - mladenački, vrhunski, smjeli i živopisni brend, odabran za novi hotel u Beogradu,
- Arena Hotels - vlastiti brend srednje klase, trenutno se koristi za nekoliko objekata u Puli i Medulinu, 
- Arena Campsites and Glamping - lokalni brend za dobro pozicionirane kampove i jedinstvene glamping sadržaje duž Istre.
 
Prihodi Arene generiraju se iz različitih tržišnih segmenata koji se uglavnom sastoje od odmorišnog turizma s emitivnih tržišta diljem Europe te raznolikog poslovnog miksa u Njemačkoj, Mađarskoj i Srbiji, gdje portfelj opslužuje kako poslovne, tako i putnike željne odmora, kao i sudionike konferencija i sajmova. 
 

Razlozi i ciljevi za uvrštenje na burzu

Uvrštenje naših dionica na Zagrebačku burzu bila je značajna prekretnica za Arenu jer je Grupi omogućilo pristup široj i diverzificiranoj bazi ulagača, te podržalo aktivnosti prikupljanja sredstava za daljnja ulaganja.

Naše javno uvrštenje omogućuje nam da iskoristimo sve veći interes i potražnju za hotelskim sektorom u Hrvatskoj i regiji, kao i da privučemo više institucionalnih i malih ulagača koji dijele našu viziju i vrijednosti održivog rasta. Naše uvrštenje pomoglo je poboljšati likvidnost i vidljivost na tržištu, a također nam je omogućilo veću fleksibilnost i transparentnost u poslovanju.

Novi kapital prikupljen posljednjih godina omogućio nam je daljnje poboljšanje i repozicioniranje našeg portfelja i osiguralo nove atraktivne objekte u europskim glavnim gradovima. Predani smo daljnjoj optimizaciji i rastu Grupe, stvarajući vrijednost za sve naše dionike, uključujući investitore. Uvjereni smo da će nam uvrštenje naših dionica na Zagrebačku burzu pomoći u stvaranju dugoročne vrijednosti za naše dioničare, goste, članove tima i partnere te pridonijeti razvoju hrvatskog gospodarstva i turizma.

Održivost

Dok jačamo i širimo naš portfelj, znamo da je uspjeh našeg poslovanja povezan sa sposobnošću da se mijenjamo, razvijamo i rastemo na održiv način. Prepoznajemo važnost brige o našim ljudima, lokalnim zajednicama i našem planetu.

Naš cilj je daljnje uspostavljanje Arene kao lidera u održivom i odgovornom turizmu u cijeloj regiji Srednje i Istočne Europe, usredotočenog na kvalitetu, izvrsnost, sudjelovanje dionika, uključivanje lokalne zajednice i visoku razinu zelene i društvene konkurentnosti.
 
Naši ciljevi održivosti temelje se na tri osnovna stupa:
 
  1. Ekološki: Uključuju našu potrošnju prirodnih resursa, utjecaj na okoliš te kako upravljamo povezanim rizicima vezanih za okoliš. Budući da rizik za okoliš može imati vrlo velik utjecaj na turistički sektor u cjelini, Društvo je posvećeno svojim klimatskim ciljevima.
  2. Društveni: Odnosi se na to kako održavamo odnose sa radnom snagom, dobavljačima, kupcima i zajednicama u kojima poslujemo te kakav utjecaj imamo na ljude u svakoj fazi lanca vrijednosti i opskrbe
  3. Upravljanje: Odnosi se na vodstvo Društva, nagrađivanjem rukovoditelja, korupcijom, revizijama, internim kontrolama i pravima svih dionika poslovanja
 
EKOLOŠKI CILJEVI - „Napredovanje prema nultnoj stopi emisija”
 
Razmotrivši našu potrošnju energije i vode, ugljični otisak, emisije stakleničkih plinova, stvaranje otpada i sveukupno zagađenje, u nastavku navodimo naše sveobuhvatne ekološke ciljeve:
 
  1. Postizanje nulte stope emisije ugljika do 2040. godine
  2. Kontinuirano postepeno smanjenje emisije ugljika
  3. Smanjiti potrošnju energije uvođenjem vlastite opskrbe električne energije, odnosno proizvodnjom fotonaponske energije te preusmjeravanje na obnovljive izvore električne energije gdje god je to moguće s ciljem nabavljanja 100% elektične energije proizvedene iz obnovljivih izvora
  4. Smanjiti količine otpada
  5. Postizanje nulte stope otpada na odlagalištima mješovitog otpada
  6. U potpunosti ukloniti jednokratnu plastiku gdje god je to moguće, uz postepeno smanjenje jednokratne plastike
  7. Smanjiti potrošnju vode
  8. Očuvanje bioraznolikosti u objektima kojima upravljamo u Republici Hrvatskoj
 
DRUŠTVENI CILJEVI - ‘Posvećeni ljudima’
 
Fokusirani smo na odnose sa svim dionicima poslovanja, uključujući odnose sa zaposlenicima, gostima, dioničarima, lokalnom zajednicom i društvom u cjelini. Naši su zaposlenici u središtu naše ESG Strategije i društvenih ciljeva te stoga kontinuirano ulažemo u njihovu dobrobit, rast i razvoj. Iz navedenih razloga, cilj nam je postići:
 
  1. Visoku stopu zadovoljstva zaposlenika, koja se mjeri godišnjom anketom na razini cijele Grupe
  2. Zastupljenost žena na svim organizacijskim razinama
  3. Usavršavanje i razvoj zaposlenika povećanjem broja sati obuke po zaposleniku
  4. Udvostručiti ulaganja u inicijative unutar zajednice, s ciljem promicanja lokalne kulture i arhitektonske baštine, utjecaja Društva u lokalnim zajednicama, doprinosa infrastrukturi, nudeći obuku i mogućnost usvajanja vještina za razvoj i povećanje zapošljavanja lokalnog stanovništva, uključujući i mlade
  5. U ESG provjeru usklađenosti uključiti i dobavljače Društva te provoditi postupke dubinske analize poslovanja za sve dobavljače
 
CILJEVI UPRAVLJANJA - ‘Kontinuirani napredak’
 
Čimbenici upravljanja usredotočeni su na sve aspekte upravljanja unutar organizacije Društva, uključujući način kako se donose odluke, tko donosi odluke i kako se odvijaju poslovni procesi. 
 
Glavni ciljevi upravljanja jesu:
 
  1. Usvojiti Europski standard održivosti CSRD
  2. Osigurati obuku o borbi protiv korupcije i primanja mita svim zaposlenicima
  3. Daljnje unaprijeđenje Programa etičkih poslovnih praksi

ARNT   Dionice Arena Hospitality Group d.d.

Internet stranice izdavatelja

Više izdavatelja u turističkom sektoru: